نکات خوابیدن اولین شب بچه گربه در منزل شما

بچه گربه

شب اول بچه گربه در یک خانه جدید یکی از بزرگترین چالشهایی است که تاکنون با آن روبرو شده است. در این مقاله چند نکته را ذکر کردیم تا شما بتوانید به بچه گربه خود کمک کنید تا در طول شب آرام بخوابد.

استقبال از یک بچه گربه جدید، هم برای صاحبان آن و هم برای گربه سانان می تواند اعصاب خردکن باشد. در حالی که ما دغدغه های ذهنی خود را داریم که کدام کمد برای نگهداری غذای خشک گربه بهتر است و کدام یک از دامپزشکی محلی را انتخاب کنیم، بچه گربه مجموعه ای از نگرانی های مختلف خود را دارد که باید با آنها کنار بیاید. افراد جدیدی برای ملاقات و مناظر و بوهایی جدید در همه جا وجود دارد. خانه جدید آنها، به هیچ وجه شبیه خانه ای که تا همین مدت پیش در آن زندگی می کردند نیست و از مادر و همسایگان آنها خبری نیست. به طور خلاصه، همه چیز متفاوت و کمی ترسناک است.

سپس وقت شب فرا می رسد و آنها تنها می مانند که در این خانه جدید و عجیب تنها می خوابند. خانه شبانه یک بچه گربه می تواند چالش برانگیز باشد اما موارد زیادی وجود دارد که صاحب گربه می تواند این مشکلات را به سرعت حل کند.

سایر مقالات بوریا:

آیا بچه گربه ها شب را می خوابند؟

نه همیشه. بیدار شدن بچه گربه ها در طول شب معمول است. گرچه درست است که بچه گربه ها چرت زدن را دوست دارند و می توانند تا 18-20 ساعت در روز بخوابند، اما همیشه وقتی انسان خواب است این اتفاق نمی افتد. گربه ها معمولاً در سحر و غروب فعال هستند. به این خصوصیات گفته شده در مورد گربه ها، محیط ناآشنا که یک بچه گربه جدید باید در چند شب اول با آن سازگار شود اضافه کنید. با این حال، خواب برای رشد بچه گربه شما ضروری است؛ به همین دلیل مهم است که به آنها آرامش دهید تا مطمئن شوید که آنها سالم و شاد رشد می کنند.

بچه گربه من کجا باید بخوابد؟

بخش عمده ای از خواباندن یک بچه گربه به این بستگی دارد که تنظیمات خواب با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد. بچه گربه ها وقتی می خواهند بخوابند به دنبال گرما و راحتی می گردند. این بدان معنی است که بهترین مکان برای خواب یک بچه گربه یک مکان امن است، که به اندازه کافی گرم باشد. ایده خوبی است که چند شب اول بچه گربه را نزدیک خود داشته باشید. مکانی دنج در کنار تخت خود پیدا کنید. بچه گربه ها ارتفاع را دوست دارند و در آن احساس امنیت می کنند.

نحوه تنظیم تختخواب بچه گربه

یک تخت خواب گربه انتخاب کنید که راحت و دارای کناره های بلند باشد و به اسباب بازی های آنها نزدیک باشد. فراموش نکنید که برای یک خواب عالی شب، پتوهای نرم زیادی اضافه کنید. ممکن است بچه گربه شما در طول شب به آب و ظرف غذا احتیاج داشته باشد؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها خیلی دور نیستند. یک درخت گربه در نزدیکی شما امتیازات بیشتری کسب می کند.

آیا باید چراغ را روشن یا خاموش بگذارم؟

گربه ها می توانند در نور بسیار کم ببینند، بنابراین به احتمال زیاد حتی در صورت خاموش بودن چراغ ها قادر خواهند بود بدون هیچ زحمتی حرکت کنند. با این حال، ممکن است کمی طول بکشد تا آنها به محیط جدید خود عادت کنند، بنابراین داشتن یک نور کم شب برای سهولت کار در ابتدا فکر خوبی است.

آیا اجازه بدهم بچه گربه در رختخواب من بخوابد؟

ممکن است بخواهید قبل از اینکه تختخواب خود را با بچه گربه جدید تقسیم کنید، کمی صبر کنید. آموزش دادن دستشویی بچه گربه ها زمان می برد بنابراین اگر می خواهید ملحفه خود را تمیز نگه دارید، بهتر است برای یک تخت بچه گربه جداگانه سرمایه گذاری کنید. هم چنین برای دستشویی گربه شما به خاک و ظرف خاک گربه احتیاج دارید که باید برای خرید آن اقدام کنید.

 اگر آنها خیلی بچه هستند، حتی ممکن است در مذاکره برای خروج از رختخواب شما بدون آسیب رساندن به خود مشکل داشته باشند. به علاوه، بچه گربه شما حتی ممکن است ترجیح دهد فضای دلخواه خود را برای شب گذرانی داشته باشد. بسیاری از مالکان به گربه های خود اجازه می دهند در رختخواب خود بخوابند، اما مهم است که به بچه گربه خود فضای اختصاصی شبانه را بدهید.

چگونه یک بچه گربه را شب بخوابیم

بازی کنید و ورزش کنید

یک بچه گربه خسته، خواب شبانه بیشتری دارد. یک جلسه بازی نزدیک به آخرین خواب روزانه آنها ترتیب دهید تا بتوانند تمام انرژی اضافی را قبل از خواب مصرف کنند.

زمان غذا را تغییر دهید

گاهی اوقات دادن یک وعده غذایی دیر هنگام به آنها کمک می کند تا زودتر بخوابند. زیرا بچه گربه ها اغلب به خواب می روند تا هضم غذا کار خود را انجام دهد. اما قبل از دادن یک وعده غذایی اضافی یا بزرگتر مراقب میزان کالری باشید.

اشیایی که برایش آشنا است، به او بدهید

بچه گربه خوابیده

داشتن چیزی که بوی آشنایی دارد، می تواند گامی عظیم برای خواباندن یک بچه گربه در شب باشد. معمولاً وقتی بچه گربه را به فرزندی قبول می کنید، پروش دهندگان قبلی، به شما اجازه می دهند پتو مورد علاقه بچه گربه را داشته باشید تا با سازگاری با زندگی جدید بتوانند قطعه ای از خانه قدیمی خود را نزدیک خود نگه دارند.

نکات خوابیدن اولین شب بچه گربه در منزل شما

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید حوصله زیادی داشته باشید و به آنها وقت بدهید؛ به تدریج گربه جدید شما به طور آرام آرام خواهد خوابید. تهیه یک لیست از وسایل ضروری که گربه شما به آن احتیاج دارد، او را خوشحال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *