دستیابی به استراتژی های موثر بازاریابی برای کسب و کار خود هرگز کار آسانی نیست. با ظهور اینترنت و بازاریابی دیجیتال، برخی از افراد سعی می کنند شما را متقاعد کنند که هر روش تبلیغاتی دیگری اتلاف وقت است. آنها استدلال می کنند که بازاریابی آنلاین تنها راه برای گسترش اطلاعات در مورد محصولات و خدمات شده است.
حدس بزن چی شده؟ هنوز بسیاری از روش های تبلیغات آفلاین آزمایش شده و واقعی وجود دارند که امتحان شده اند و تا به امروز نیز موثر هستند. خواه شرکت خود را در یک روزنامه محلی تبلیغ کنید یا هدایای تبلیغاتی بدهید، با موفقیت علاقه مشتری بالقوه خود را به کسب و کارتان خود افزایش داده اید.
قدرت محصولات تبلیغاتی در تأثیر روانی آن ها نهفته است. هنگامی که شخصی هدیه رایگان دریافت می کند، مجبور می شود که در ازای آن چیزی بدهد. بنابراین، هنگامی که مشتریان بالقوه شما هدیه ای از شما دریافت می کنند، مطمئن باشید که مایل به جبران و پاسخ متقابل هستند.
محصولات تبلیغاتی چه تاثیری بر شرکای تجاری بالقوه شما دارند؟ آنها را بعنوان جایگزین کارت ویزیت تصور کنید. با این تفاوت که آنها روشی جالب و خلاقانه برای نمایش اطلاعات تماس شما هستند.
بعلاوه شما هرگز نمی خواهید با دست خالی در یک جلسه کاری حاضر شوید. شرکای تجاری شما همیشه قدردان کمی سخاوت شما هستند. آنها چیزهای رایگان را نیز دوست دارند، پس چرا هنگام تبلیغ نام تجاری خود به آنها هدیه تبلیغاتی مفیدی نمی دهید؟ آگاهی از نام تجاری مطمئنا به شانس شما برای همکاری در آینده لطمه نخواهد زد.
با تمرکز بر استفاده از خودکار تبلیغاتی برای افزایش آگاهی در مورد مارک تجاری شما، ما می خواهیم سه روش معروفیت را که کسب و کار شما با دادن این هدایای ارزشمند کسب خواهد کرد، برجسته کنیم.
1- هدیه رایگان را همه دوست دارند، درست است؟
آخرین باری که روی میز کار خود قلم گذاشتید و بعد برای استفاده پیدا نکردید کی بود؟ هیچ کجا به چشم نمی آید و شما نمی دانید که آن به پایان رسید. به احتمال زیاد، روزانه حداقل پنج بار این اتفاق برای شما افتاده است! بنابراین، داشتن تعداد زیادی خودکار در اطراف همیشه ایده خوبی است زیرا به نظر می رسد بیشتر از همه وسایل ناپدید می شوند.
داشتن خودکارهای تبلیغاتی با آرم خود ایده خوبی است زیرا به نظر می رسد همه به دلایلی همیشه به آن احتیاج دارند. اگر مشتریانتان به طور منظم از این هدیه شما استفاده کنند، شرکت شما در راس ذهن آنها خواهد بود. بعلاوه، هنگامی فردی این خودکار را قرض می گیرد، قرار است اطلاعات شرکت شما را ببیند، در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کند و با شما ارتباط تجاری برقرار کند. چه کسی می داند؟ آنها ممکن است در نهایت مشتری بعدی شما شوند.
2- خودکار تبلیغاتی، یک فرصت تبلیغاتی مقرون به صرفه و موثر
تا جایی که به بودجه تبلیغات شرکت شما مربوط می شود، از مقرون به صرفه بودن قلم بسیار تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. شما قادر خواهید بود صدها یا حتی هزاران مورد از آنها را با قیمت پایین خریداری کنید و به همه هدیه دهید، خواه بخشی از بازار هدف شما باشد یا نه. شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشد.
آیا باید تمام روز در خیابان بایستید و خودکارهای تبلیغاتی را به افرادی که از آنجا عبور می کنند تحویل دهید؟ نه. این اتلاف وقت خواهد بود. به دنبال اجتماعات جامعه باشید. به عنوان مثال بگذارید بگوییم شما یک رستوران محلی دارید و می خواهید به جامعه خود در مورد این تجارت اطلاع دهید. اگر یک رویداد بزرگ مانند کارناوال محلی یا موارد مشابه در شرف وقوع است، آنها را با جمعیت به اشتراک بگذارید. همه ما از چیزهای رایگان قدردانی می کنیم و این راهی عالی برای معرفی آنها به رستوران شماست.
شما می توانید راه های خلاقانه دیگری برای ایجاد تبلیغات محلی موثر بیابید. هدف اصلی این است که هدایای تبلیغاتی کاربردی خود را در اختیار مخاطبان هدفتان قرار دهید.
3- طیف گسترده ای از سبک ها را انتخاب کنید
نکته قابل توجه در مورد خودکارها این است که آنها به سبک های مختلفی موجود هستند. بنابراین می توانید گزینه های مختلفی را انتخاب کنید و از آنجا که آنها بسیار مقرون به صرفه هستند، می توانید سبک های مختلفی را خریداری کنید و انواع مختلفی را در کمپین خود وارد کنید.
مطمئن باشید که بسیاری از این هدایای رایگان عالی را ارائه خواهید کرد که مطمئنا به ارتقا تجارت شما، ایجاد شناخت و آگاهی از نام تجاری و ماندگاری کسب و کارتان در ذهن مشتریان بالقوه یا فعلی و شرکای تجاری شما کمک می کند.
سخن پایانی
هدایای رایگان دیگری نیز هستند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. هدایایی مانند سررسید تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی و… که هرکدام مزایای خاص خود را دارند. در این مرحله ارزش بخشیدن به هدایای رایگان کاربردی برای بازاریابی کاملا واضح است. آنها به سبک های مختلفی ارائه می شوند. بنابراین توجه طیف گسترده ای از مردم را به خود جلب می کنند. آنها به عنوان تبلیغات عالی برای همه مشاغل عمل می کنند. بعلاوه رایگان هستند و هدایای رایگان باعث خوشحالی و جذب پیام های خارجی می شوند. مجموعه این مزایا از این هدیه، فرصت تبلیغاتی قدرتمندی ساخته است.