هدیه تبلیغاتی مخصوص عید غدیر

هدایای عید غدیر

احتمالا بارها از سمت برندهای مختلف هدایای تبلیغاتی رایگان دریافت کرده‌اید که در طول زندگی روزمره مورد استفاده شما قرار گرفته‌‌اند. با تشکر از لوگو و شعار چاپ شده بر روی هدیه تبلیغاتی، شرکت هدیه دهنده تا همیشه در خاطر مشتریان باقی خواهد ماند. شما هم به عنوان صاحب یک کسب و کار می‌توانید از این قدرت و تأثیر هدایا استفاده کنید. با استفاده هدایای تبلیغاتی، برند شما در حافظه مشتریان، شرکای تجاری و کارمندان باقی خواهد ماند.

برای تاثیر پذیری بیشتر هدیه تبلیغاتی، معمولا آن را در مناسبت‌های خاص هدیه می‌دهند تا تاثیر بیشتری بر جای گذارد. یکی از این مناسبت‌ها عید غدیر است که می‌توانید از آن استفاده کرده و هدایای تبلیغاتی را به مشتریان قدیم و جدید خود تقدیم کنید. محصولات تبلیغاتی نه تنها برای جذب مشتریان مفید است بلکه برای کارمندان و شرکای تجاری نیز استفاده می‌شود زیرا افزایش روحیه و انگیزه تیمی را در پی خواهد داشت.

چرا هدایای تبلیغاتی می‌توانند موثر عمل کنند؟

مردم محصولات رایگان را دوست داشته و هدیه گرفتن این هدایا می‌تواند تاثیر مثبتی بر ذهن‌شان داشته باشد. از لحاظ روانشناختی مردم قبل از خرید سود و ضرر را بررسی می‌کنند؛ اگر چیزی را به صورت رایگان دریافت کنیم، در اصل هیچ ضرری وجود ندارد و به همین دلیل است که ما دوست داریم هدیه‌های تبلیغاتی را بپذیریم.

با توجه به تحقیقات انجام گرفته، گیرندگان هدایای تبلیغاتی تمایل دارند بیشتر از شرکت‌هایی که از آن‌ها هدیه دریافت کرده، استفاده کنند و این امر موجب افزایش فروش شما خواهد شد. مورد دیگری که باعث می‌شود هدایای تبلیغاتی بهترین انتخاب برای معرفی بیشتر برند باشند، تکرار مداوم پیام تبلیغاتی شماست. اگر شما یک بنر در سطح شهر اجاره کنید، تنها یک ماه در معرض دید عموم قرار خواهید گرفت و پس از آن فراموش خواهید شد اما اگر هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید تا ماه‌ها یا حتی سال‌ها می‌تواند به تبلیغات برند شما بپردازند. تأثیر هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد است و سرمایه گذاری در چنین استراتژی بازاریابی ارزشمند است.

علاوه بر تاثیر هدایای تبلیغاتی از لحاظ بازاریابی، برای خرید آن‌ها نیاز به هزینه‌های بالا نخواهید داشت. تبلیغات اشکال مختلفی داشته و هر کسب و کاری می‌تواند بسته به هدف خود از این روش‌ها استفاده کند. به طور مثال تبلیغاتی تلویزیونی می‌تواند برند شما را به همه معرفی کند اما هزینه‌ای که برای آن می‌کنید بسیار بالاست و کسب و کارهای کوچک توان پرداخت آن را ندارند. در این شرایط هدایای تبلیغاتی بهترین انتخاب خواهند بود. این هدایا با هزینه مناسبی خریداری شده و بازگشت سرمایه بسیار خوبی خواهند داشت.

هدیه تبلیغاتی مخصوص عید غدیر

اگر تصمیم دارید برای عید غدیر از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید، در این قسمت با ما همراه باشید تا چند هدیه را به شما معرفی کنیم.

  • صنایع دستی یا تابلو فرش تبلیغاتی: صنایع دستی، تابلو فرش و … می‌توانند یک هدیه تبلیغاتی زیبا و تاثیر گذار باشند. بسته به شهری که در آن زندگی می‌کنید، صنایع دستی را خریداری کرده و لوگوی خود را بر روی آن حک کنید. این هدایا توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا طول عمر آن‌ها هم بالاست.
  • فیروزه کوب: یکی از هنرهای زیبای ایرانی، فیروزه کوب است که به وسیله تکه‌های فیروزه گلدان یا سایر وسایل را تزئین می‌کنند. محصولات فیروزه کوب دارای شکل ظاهری بسیار زیبایی بوده و نظر هر ببینده‌ای را به خود جلب می‌کنند. تابلوهای فیروزه کوب هم در ابعاد مختلف تولید می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند با هر قیمتی آن را خریداری کنید.
  • ست ماگ و دمنوش: ارائه ست ماگ و دمنوش هم می‌تواند یک هدیه مناسب برای عید غدیر باشد. ماگ تبلیغاتی در تمام طول سال برای نوشیدن انواع آبمیوه، قهوه، چای و … کاربرد داشته و یک هدیه تبلیغاتی پر کاربرد است. در کنار ماگ تبلیغاتی می‌توانید خوراکی‌هایی نظیر شکلات، دمنوش و … را نیز هدیه دهید تا به تاثیر آن بیافزایید.
  • ·        کتاب تبلیغاتی: هدیه دادن هر کتاب تبلیغاتی در عید غدیر انتخاب خوبی خواهد بود. می‌توانید از قرآن تبلیغاتی یا نهج البلاغه برای تاثیر پذیری بیشتر استفاده کنید. نهج البلاغه انتخاب بهتری برای عید غدیر بوده و کاملا مناسب با فضای آن است. می‌توانید این کتاب را در کنار یک هدیه دیگر به مشتریان تقدیم کنید.

علاوه بر هدایای معرفی شده در این بخش از هر وسیله‌ای می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی مخصوص عید غدیر استفاده کرد. حتما دقت کنید که هدایای شما باید کیفیت بالایی داشته باشند تا علاوه بر جلب توجه مشتری، طول عمرشان هم بالاتر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *