آشنایی با سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن نوعی سنگ شکن فشرده سازی است که توسط صنایع سنگدانه، ذغال سنگ ، بتن ، خرد کن ، شن و ماسه و معدن استفاده می شود که با فشردن یا فشرده سازی مواد تا شکستن ، مواد را کاهش می دهد. به طور خاص ، مواد بین قطعات هیدروکن و یک قطعه فولاد چرخان غیر متحرک ، گوشته و یک قطعه ثابت فولاد ، کاسه فشرده می شوند. مواد با کوچکتر شدن در امتداد محفظه خرد کردن کار می کنند تا زمانی که مواد خرد شده در قسمت پایین دستگاه تخلیه شوند. اندازه محصول نهایی توسط تنظیم فاصله بین دو عضو خرد کننده در پایین تعیین می شود که به عنوان تنظیم سمت بسته نیز شناخته می شود.

ویژگی های سنگ شکن هیدروکن

طول عمر بالا

سنگ شکن های هیدروکن در راهسازی به دو صورت بوش ، یاطاقان و حتی ترکیبی از یاطاقان غلتکی و یاطاقان آستین در دسترس هستند. یاتاقان هیدروکن خنک تر و کارآمدتر عمل می کند و باعث می شود که قدرت اسب بخار بیشتری در خرد کردن سنگ ایجاد کند تا گرمای بیش از حد. بوش هیدروکن نیاز به روغن روانکاری بیشتر و کولرهای بزرگتر و فعالتر روغن دارد ، اما ساخت و تعمیر آنها هزینه کمتری دارد. قطعاتی که اغلب در دستگاه های سنگ شکن هیدروکن جایگزین می شوند ، آسترهای سایشی در محفظه خردایش است که از گوشته و کاسه تشکیل شده است. هنگام کار با محصولات ریزتر ، می توان تنظیمات را با افزودن آسترهای تخصصی ، کانکیو و منتل هیدروکن، مانتو و حلقه مقعر که باعث کاهش باز شدن و زاویه دید بین سر و مقعر می شود ، تنظیم کرد و یک محصول نهایی تخصصی تر را ایجاد کرد.

مشخصات فنی سنگ شکن هیدروکن

ظرفیت ها و درجه بندی محصولات تولید شده توسط سنگ شکن های هیدروکنون تحت تأثیر روش تغذیه ، مشخصات مواد تغذیه شده ، سرعت دستگاه ، توان اعمال شده و سایر عوامل است. سختی مواد ، مقاومت فشاری ، محتوای مواد معدنی ، ساختار دانه ، پلاستیکی ، اندازه و شکل ذرات خوراک ، میزان رطوبت بر ظرفیت تولید و درجه بندی تأثیر می گذارد. درجه بندی ها و ظرفیت ها غالباً بر اساس یک خوراک معمول ، درجه بندی شده خوب برای خرد کن است. تغذیه چوک هنگامی است که حفره سنگ شکن پر نگه داشته شود ، بدون اینکه از بالای سنگ شکن بریزد. کمترین خوراک زمانی است که حفره سنگ شکن نسبتاً کم نگه داشته شود ، فقط به اندازه ای که اطمینان حاصل شود که سنگ شکن به کار خود ادامه می دهد. دستگاه ضد چرخش می تواند به تغذیه های کم یا متناوب کمک کند.

دستگاه های سنگ شکن هیدروکن برای ارائه نیازهای خرد کننده تولید کننده در تنظیمات مختلفی ارائه می شوند: پیکربندی های آستر برای مواد بزرگتر یا ریزتر. خوراک حداقل برای خفه کردن برای حجم مختلف حفره سنگ شکن. سنگ شکن های ثابت ، پیست و متحرک (چرخ دار). و می توان آنها را در موقعیت اولیه ، ثانویه ، سوم یا چهارم در مدار خرد کردن استفاده کرد.

انواع سنگ شکن هیدروکن

با توسعه سریع فن آوری استخراج ، سنگ شکن هیدروکن می تواند به چهار نوع خرد شود: سنگ شکن مرکب هیدروکن ، سنگ شکن هیدروکن فنر ، سنگ شکن هیدروکن هیدرولیک و سنگ شکن ژیراتور. با توجه به مدل های مختلف ، سنگ شکن هیدروکن به سنگ شکن های هیدروکن سری VSC (سنگ شکن مرکب هیدروکن) ، سنگ شکن سیمون هیدروکن ، سنگ شکن PY هیدروکن ، سنگ شکن هیدرولیک هیدرولیک تک سیلندر ، سنگ شکن هیدروکنک هیدرولیک چند سیلندر ، سنگ شکن ژیراتور و غیره تقسیم می شود.

دستگاه سنگ شکن هیدروکون از نظر عملکرد مشابه دستگاه سنگ شکن ژیراتوری است ، دارای شیب کمتری در محفظه خردایش و بیشتر یک منطقه موازی بین مناطق خرد کننده است. دستگاه سنگ شکن هیدروکن با فشار دادن سنگ بین یک دوک چرخشی غیر متحرک ، که توسط یک مانتوی مقاوم در برابر سایش پوشانده شده است ، و قیف مقعر محصور شده ، سنگ را می شکند. وقتی سنگ به بالای سنگ شکن هیدروکن وارد می شود ، گوه می شود و بین گوشته و آستر کاسه یا مقعر فشرده می شود. قطعات بزرگ سنگ معدن یک بار شکسته می شوند ، و سپس در جایی که دوباره شکسته می شوند در موقعیت پایین تری قرار می گیرند (زیرا اکنون کوچکتر شده اند). این روند تا جایی ادامه می یابد که قطعات به اندازه کافی کوچک شوند تا از دهانه باریک پایین دستگاه سنگ شکن سقوط کنند.

سخن نهایی

دستگاه سنگ شکن هیدروکون برای خرد کردن انواع سنگ معدن ها و سنگ های متوسط ​​و سخت متوسط ​​است. این مزیت از ساخت قابل اعتماد ، بهره وری بالا ، تنظیم آسان و هزینه های عملیاتی پایین تر برخوردار است. سیستم انتشار فنر یک دستگاه سنگ شکن هیدروکن از یک محافظت در برابر اضافه بار استفاده می کند که اجازه می دهد ولگرد از طریق محفظه خرد کردن بدون آسیب رساندن به دستگاه خرد کن و لاستیک نوار نقاله عبور کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *