انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص و نفیس

جالب است بدانید که مغز انسان در مواجهه با هدایای تبلیغاتی خاص و جذاب، برد مد نظر را همیشه به خاطر بسپارد. با ما همراه باشید تا به روش های انتخاب یک هدیه تبلیغاتی جذاب بپردازیم.

شناخت رفتار کاربر (پرسونای مخاطب)

ببینید ، بازاریابی همه چیز درمورد رفتار انسان است. به همین دلیل داده ها به طور مداوم نشان می دهند که محصولات تبلیغاتی پاسخ مثبتی به نیاز های تبلیغاتی می دهد. همه اینها به یک اصل به نام متقابل برمی گردد ، که بیانگر نیاز انسان است که می خواهد با دریافت چیزی، چیزی پس دهد. رابرت سیالدینی این موضوع را بیشتر در کتاب خود تحت تأثیر می گذارد: روانشناسی اقناع ، جایی که او در مورد چگونگی پاسخگویی مثبت مردم به هدیه ای خاص است ، حتی اگر آنها آن را نخواسته باشند.

یک مطالعه مشهور که در مجله روانشناسی کاربردی اجتماعی منتشر شده است ، این موضوع را نشان می دهد که هدیه یک عدد نعناع در پایان شام منجر به افزایش 3 درصدی فروش می شود.

اعطای هدیه در ازای دریافت هدیه

ما حتی می توانیم اثبات این موضوع را در زندگی خودمان ببینیم. به زمانی فکر کنید که شما هدیه ای را برای شخصی خریداری کرده اید زیرا هدیه ای را برای شما خریده است، یا شاید شما به یک سازمان خاص اهدا کرده اید زیرا آنها به شما هدیه رایگان داده اند.

اما در تجارت ، همه اینها اگر به درستی اجرا نشوند ، نتیجه معکوس خواهند داشت. یک هدیه بدهید که راجع به آن درست فکر نشده ، و این خطر را بپذیرید که غیر واقعی به نظر بیاییدف یا جمله ی “فقط به دنبال فروش” است را در وصف شما بگویند. احساس نیاز به عمل در نوع یا بازپرداخت هنگامی که گیرنده احساس می کند ژستی در تلاش برای تشکر یا خدمت واقعی است ، شدیدترین احساس را دارد. با درک این اصل متقابل ، مشاغل می توانند روابطی پایدار برقرار کنند.

بهترین راه برای رسیدن به این هدف داشتن تعمق در مورد محصولاتی است که انتخاب می کنید برای توزیع کنید. خریداران امروز هر ثانیه از روز مملو از بازاریابی می شوند. بنابراین ، به محصولاتی فکر کنید که به شما کمک می کنند بالاتر از این سر و صدا ظاهر شوید، هدایای تبلیغاتی خاص و نفیس. با انتخاب موارد مناسب ، ارتباط عاطفی با مشتریان ایجاد می کنید که به فعال شدن نام تجاری شما کمک می کند.

محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد چیست؟

موارد مفید – هنگام انتخاب کالای تبلیغاتی ، به یک نیاز اساسی که قصد حل آن را دارید فکر کنید. بهترین هدایا صرفاً در جهت تبلیغ برند شما کاربردی دارند. این امر مستلزم فرو رفتن در شخصیت خریدار یا کارمند شما است تا درک واقعی آنها از آنچه می خواهند و نیاز دارند ، باشد. محصولات مفیدی مانند خودکار تبلیغاتی.
محصولات دو در یک – اگر بیش از یک استفاده داشته باشد ، احتمالاً یک ابزار ساده سازی زندگی است. هر زمان هدیه ای می دهید که بتواند زندگی کسی را آسان کند ، احساس سپاسگزاری وجود خواهد داشت ، و این مهم احساس کارکنان یا مشتریان شما است.
روند محصولات – به موارد پرمصرف فکر کنید. آن یک محصول چیست که همه برای تهیه آن به فروشگاه می شتابند؟ امسال بیشترین موارد مورد جستجو ترکیبی از تفکر شیک ، مفید و رو به جلو است. همراهی با آخرین روندهای تبلیغاتی محصولات 2021 مکانی عالی برای شروع در هنگام تلاش برای انتخاب یک محصول منحصر به فرد است.
اگر می خواهید تأثیر محصولات تبلیغاتی خود را افزایش دهید ، این سه موردی است که باید در نظر بگیرید. با دادن یک مورد منحصر به فرد که یک مشکل یا نیاز را حل می کند ، از روند محصولات تبلیغاتی استفاده می کنید تا نتایج بازاریابی خود را تقویت کنید.

برای کمک به شما در شروع کار ، لیستی از محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد را که کارمندان یا مشتریان شما دوست دارند انتخاب کرده ایم. با مراجعه به آفر گیفت ما شما را در این راه همراهی میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *