هدایای تبلیغاتی ماه رمضان

یکی از ماه‌های مبارک و مهم برای مردم ایران، ماه رمضان است که در این ماه بیشتر از همیشه به عبادت می‌پردازند. برندهای مختلف برای اینکه بتوانند تاثیر بهتری بر روی مخاطب خود بگذارند، از مناسبت‌های خاص برای هدیه دادن استفاده می‌کنند و ماه رمضان هم یکی از همین مناسبت‌های ایده‌آل برای ارائه هدیه تبلیغاتی است. با هدیه دادن وسایل کاربردی در ماه رمضان، نام خود را تا همیشه در ذهن افراد حک خواهید کرد زیرا بیشتر برندها نوروز را برای ارائه هدیه انتخاب می‌کنند و از اثربخشی هدایای تبلیغاتی در ماه رمضان بی خبر هستند.

برای اثر بخشی بهتر هدایای تبلیغاتی باید ابتدا جامعه هدف خود را مشخص کرده و سپس آن هدیه را در تاریخ مناسبی خدمت آن‌ها تقدیم کنید. در ماه رمضان با محدودیت جامعه هدف یا مناسبت خاص روبه‌رو نیستید زیرا تمامی اقشار از هدیه تبلیغاتی شما استقبال خواهند کرد تنها کافیست دقت کافی برای انتخاب هدیه و طرح بندی آن اختصاص دهید. هر وسیله‌ای می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی انتخاب شود اما چند مورد از آن‌ها بازدهی بهتری برای ماه رمضان خواهند داشت که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

هدایای تبلیغاتی ماه رمضان

فلاسک تبلیغاتی

در ماه مبارک رمضان برخی از افراد مانند کودکان یا سالمندان قادر به گرفتن روزه نیستند و لازم است وسیله‌ای داشته باشند تا نوشیدنی آن‌ها را گرم نگه دارد. در این شرایط بک فلاسک به کمک آن‌ها خواهد آمد. علاوه بر آن برخی افراد فاصله بین افطار تا سحر را بیدار هستند و فلاسک می‌تواند برای آن‌ها هم مفید باشد. فلاسک قیمت مناسبی داشته و با رنگ بندی متنوعی در بازار عرضه می‌شود.

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی جز هدایای است که برای همه سنین و برای همه مناسبت‌ها انتخابی عالی است. در طول روز برای نوشیدن چای، شربت یا حتی آب به لیوان یا ماگ نیاز داریم و اگر آن را از برندی هدیه بگیریم، نامشان را به خاطر خواهیم سپرد. اگر بودجه شما برای خرید هدیه تبلیغاتی محدود است، می‌توانید از انواع لیوان‌های پلاستیکی موجود در بازار استفاده کنید و اگر توان پرداخت مبلغ بیشتری را دارید، ماگ تبلیغاتی هدیه‌ای مناسب‌تر خواهد بود. ماگ‌ها از لحاظ ظاهری جلوه‌ای زیباتر از لیوان‌های پلاستیکی داشته و طول عمر خوبی هم دارند. سطح وسیع ماگ به شما اجازه می‌دهد انواع طرح را بر روی آن چاپ کنید تا شعار برندتان به گوش همه برسد.

قرآن یا کتب نفیس دیگر

معمولا در ماه رمضان افراد زیادی در لحظات افطار و سحر خود قرآن می‌خوانند. می‌توانید از بین قرآن‌های چاپ شده یک مورد خاص را انتخاب کرده و به مشتریان قدیمی و جدید خود هدیه دهید. این هدیه در صورت نگهداری صحیح، هیچ تاریخ انقضایی ندارد و تا سالیان سال در کنار افراد باقی خواهد ماند. علاوه بر قرآن، هدیه دادن کتب نفیس دیگر هم می‌تواند برای افراد زیادی جذاب باشد.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

خوراکی هم می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارائه شود. در داخل جعبه‌های پذیرایی می‌توانید از انواع دمنوش، چای، شکلات و … برای پر کردن جعبه استفاده کرده و سپس آن را به مشتریان خود هدیه دهید. تزئین شکل ظاهری این جعبه اهمیت زیادی داشته و باید با وسواس کافی به نحوه چینش خوراکی‌ها در داخل جعبه دقت کنید. همراه با جعبه پذیرایی می‌توان ماگ تبلیغاتی هم هدیه داد تا لذت میل کردن نوشیدنی‌های داخل جعبه برای افراد دو چندان شود.

کیف تبلیغاتی

اگر قصد دارید در ماه مبارک رمضان به کارمندان یا مشتریان قدیمی خود، خوراکی‌های مختلف هدیه دهید کیف تبلیغاتی گزینه خوبی خواهد بود. کیف‌های تبلیغاتی دارای طرح‌بندی و سایز‌های مختلفی بوده و می‌توانند شکل ظاهری جذاب‌تری به هدیه شما اضافه کنند. کافیست یک کیف مناسب انتخاب کرده و خوراکی‌های خریداری شده را در داخل آن بچینید. این کیف‌ها اغلب برای مدت زمان طولانی عمر می‌کنند و حتی پس از به پایان رسیدن خوراکی‌های داخل آن، خود کیف برای مشتریان یا کارمندان باقی خواهد ماند و می‌توانند استفاده‌های مختلفی از آن داشته باشند.

چنانچه برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب ماه رمضان و قیمت نهایی آن نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه رایاگیفت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده شود. تمامی اجناس موجود در سایت rayagifts.com با مناسب‌ترین قیمت بازار عرضه شده و کیفیت قابل قبولی هم خواهد داشت که نتیجه آن موفقیت بیشتر کمپین تبلیغاتی شما خواهد بود زیرا مشتریان به کیفیت هدیه اهمیت زیادی می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *