غذای محبوب سگ ها

غذای سگ

درپتیشا انواع بی شماری از بهترین غذای خشک سگ معرفی شده است که بیشتر آن مملو از ترکیباتی با صدای عجیب و غریب است که با شکوه تر از آن چیزی است که اکثر انسان ها برای شام دارند. صاحب سگ مجبور است از میان کیسه های غذای سگ با نام تغذیه ای انتخاب کند ، که دارای ترکیبی از مواد مانند گوشت گاو سیاه آنگوس ، گراز وحشی ، گوشت بره ، گوشت خوک میراثی ، بیسون و بوقلمون های دور برد است..

اما خواندن برچسب های غذای سگ بویایی می دهد ، به خصوص وقتی همه چیز خوشمزه به نظر می رسد ، و تشخیص اینکه آیا غذای خشک سگ ممتاز ، کاملاً طبیعی ، بدون دانه ، “سالم” برای توله سگ شما بهتر است یا فقط دشوار است. یک دسته کرک بازاریابی. بنابراین ، در واقع بهترین غذای خشک سگ باید شامل چه مواردی باشد؟ ما مستقیماً به منبع مراجعه کردیم و از دامپزشک خواستیم انتخاب بهترین غذای سگ را به آنها توصیه کند.

بهترین غذای سگ چیست؟

همه غذاهای خشک سگ به یک اندازه ایجاد نمی شوند و برچسب های برتر می توانند فریبنده باشند. کیفیت غذا سگ (و قیمت) در همه جای کشور وجود دارد

دکتر کارلی فاکس ، دامپزشک در مرکز پزشکی حیوانات نیویورک می گوید: “صنعت غذای حیوانات خانگی به خوبی تنظیم نشده است.” به همین دلیل ، دکتر فاکس به خریداران هشدار می دهد که گول بسته بندی و بازاریابی را نخورند و فروشندگان بزرگ را تخفیف ندهند.

فاکس به خریداران توصیه می کند ابتدا اطمینان حاصل کنند که غذای سگ توسط انجمن مقامات کنترل خوراک آمریکا (AAFCO) ارزیابی شده است و سپس لیست مواد تشکیل دهنده را بخوانید تا مطمئن شوید غذای سگ غنی از پروتئین با کیفیت است و مواد پاک کننده ارزان قیمت مانند ذرت. بسته بندی های زیبا و ترکیبات “کوچک” دسته کوچک لزوما بهترین غذای خشک سگ را ایجاد نمی کنند.

انتخاب بهترین غذا برای سگ

“مارک های صنعتگر ممکن است توسط AAFCO ارزیابی نشده باشند. مارک های بزرگتر که برای شما بیشتر آشنا هستند ، پول و تحقیق لازم برای تهیه غذای خود به بهترین شکل ممکن دارند.

غذای خشک سگ راحت تر است زیرا می تواند ساعت ها یا روزها کنار بگذارد و بدبو نمی شود (این همه). اما اگر حیوان خانگی شما به اندازه کافی آب نمی نوشد یا پیرتر است ، غذای مرطوب گزینه خوبی است زیرا تأمین کننده آب اضافی است و خوردن آن راحت تر است ، که می تواند برای بچه های بزرگ با مشکلات دندانی مهم باشد.

در مورد غذای خام سگ ، فاکس می گوید باید انصراف دهید ، به خصوص اگر بچه های کوچکی دارید. این معادل این است که مرغ خام را روی زمین خود بگذارید و اجازه دهید بچه ها در آن ریشه بزنند. FDA گزارش می دهد که غذای خام به احتمال زیاد به باکتری ها از جمله سالمونلا و لیستریا مونوسیتوژنز آلوده می شود که می تواند هنگام کنترل گوشت ، هنگامی که سگ شما بعد از خوردن غذا صورت و دهان شما را لیس می زند ، یا اگر اسکراب نکنید به افراد سرایت کند. دستان خود را پس از لمس آن. و همه ما می دانیم که بچه های کوچک چقدر دقیق رقم خود را می شستند. این گزینه های غذای خشک سگ با کیفیت بالا و کم خطر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *