انواع هدایای تبلیغاتی بهاره

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی تابستانی

هر کسب و کاری برای بیشتر دیده شدن نیاز دارد از روش¬های تبلیغاتی استفاده کند. تبلیغات نام برند را به افراد زیادی معرفی کرده و باعث افزایش فروش محصولات و خدمات می¬گردد. تبلیغات در شبکه¬های اجتماعی، تبلیغات بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و هدایای تبلیغاتی جز پرکاربردترین انواع تبلیغات هستند که بسته به هدف کمپین و بودجه شرکت می¬توان مناسب¬ترین گزینه را انتخاب کرد.
چنانچه تازه کسب و کار خود را آغاز کرده¬اید یا نمی¬توانید بودجه زیادی را برای تبلیغات اختصاص دهید، هدایای تبلیغاتی بهترین گزینه است. برای خرید هدایای تبلیغاتی نیاز به پرداخت هزینه¬های هنگفت نیست و در عین حال می¬توان تاثیر خوبی بر روی مخاطبان گذاشت. این روش تبلیغاتی محدودیت¬های سایر روش¬ها را ندارد؛ به طور مثال تبلیغات در شبکه¬های اجتماعی در زمان خاصی منتشر شده و معمولا بعد از 24 ساعت پاک می¬شود یا تبلیغات تلویزیونی نیاز به پرداخت هزینه¬های سنگین دارد. با در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی نه نیاز به پرداخت هزینه سنگین تبلیغاتی دارید و نه تبلیغات شما اثر کوتاه مدت دارد. ممکن است فردی چندین ماه بعد، خودکار تبلیغاتی را دیده و با برند شما آشنا شود.

معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره

برای اینکه کمپین تبلیغاتی اثربخشی بهتری داشته باشد، بهتر است متناسب با ایام یا فصل خاصی آن هدیه را انتخاب کنید. با توجه به اینکه سال جدید آغاز شده است، هدایای تبلیغاتی بهاره می¬تواند نظر مشتریان بالقوه شما را به خود جلب کند. در این بخش به معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره پرکاربرد می¬پردازیم تا با در نظر گرفتن گزینه¬های مختلف، بهترین هدیه را انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی بهاره

• ماگ تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایایی که می¬توانید به افراد دیگر هدیه دهید، ماگ تبلیغاتی است. ماگ برای هر رده سنی و هر قشری مناسب بوده و در صورت داشتن کیفیت بالا، می¬تواند برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. ماگ تبلیغاتی در طرح و انواع رنگ¬ها قابل سفارش بوده و برای داشتن طول عمر بیشتر هدیه، ترجیحا باید ماگی با کیفیت انتخاب کنید.

• خودکار تبلیغاتی

اگر نمی¬توانید هزینه زیادی صرف خرید هدیه تبلیغاتی کنید، خودکار می¬تواند انتخاب ایده¬آلی باشد. خودکار تبلیغاتی را می¬توان با قیمت پایینی خریداری کرد و بر روی آن نام برند و شعار را چاپ کرد. خودکار تبلیغاتی دارای دو نوع پلاستیکی و فلزی است که نوع فلزی دارای شکل ظاهری بهتر و قیمت بیشتری است. یکی از نکات جالب در مورد خودکار تبلیغاتی این است که با وجود قیمت پایین، بازدهی بسیار بالایی دارد. خودکار در طول روز برای امضا یا پر کردن فرم¬ها استفاده می¬شود، در نتیجه شخصی که از شما یک هدیه دریافت کرده است دائما نام برند شما می¬بیند. این موضوع باعث حک شدن نام شرکت در ذهن مشتریان خواهد شد. علاوه بر آن اطرافیان با دیدن خودکار با برند شما آشنا شده و در صورت نیاز از خدمات¬تان استفاده می¬کنند.

• سررسید تبلیغاتی

از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی بهاره، سررسید است که معمولا پیش از عید نوروز یا در روزهای اولیه بهار به مشتریان هدیه داده می¬شود. سررسید تبلیغاتی در تمام طول سال مورد استفاده قرار گرفته و می¬تواند به خوبی از عهده معرفی خدمات و محصولات شما بربیاید. طراحی آن را نیز می¬توانید بسته به نظر خود و یا رنگ¬های به کار رفته در لوگو تغییر دهید. سر رسید برای یادداشت امور روزمره استفاده می¬شود اما برخی از افراد از آن به عنوان دفتر یادداشت کمک گرفته و تا چندین سال آن را به همراه دارند.

• تقویم تبلیغاتی

در پایان سال تقویم تبلیغاتی از هدایای کاربردی است که می¬تواند معرف خوبی برای برند شما باشد. همه ما برای چک کردن تعطیلات یا روزهای سال به تقویم مراجعه می¬کنیم و اگر آن را از یک کسب و کار هدیه گرفته باشیم، نامشان را به خاطر خواهیم سپرد. در نتیجه اگر نمی¬توانید هزینه زیادی برای خرید هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید، تقویم گزینه بی نظیری خواهد بود، خصوصا در فصل بهار.

• تی شرت تبلیغاتی

با صرف هزینه بیشتر می¬توانید هدایای متفاوت¬تر خریداری کنید. اگر جامعه هدف مشخصی دارید، می¬توانید تی شرت¬های خاص طراحی کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید. این هدیه در فصل بهار کاربرد داشته و مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

• کلاه تبلیغاتی

برای محافظت از پوست در برابر آفتاب، کلاه توسط افرادی زیادی استفاده می¬شود. با هدیه دادن کلاه تبلیغاتی به مشتریان نشان می¬دهید برای سلامت آن¬ها ارزش زیادی قائل بوده و در عین حال به تبلیغات برند خود می¬پردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *