استفاده از سنگ شکن ها

سنگ شکن

از سنگ شکن ها به عنوان مرحله اولیه برای تولید محصول ذرات ریزتر از اندازه 50 تا 100 میلی متر استفاده می شود. آنها به سنگ شکن ماسه ساز، سنگ شکن کوبیت، سنگ شکن فکی و غیره تقسیم می شوند که هرکدام از قطعات مختلفی تهیه و تولید می شوند.

سنگ شکن فک

سنگ شکن فک اساساً از دو صفحه خرد کننده تشکیل شده است که به سمت یکدیگر متمایل شده اند و از مرزهای پایین آنها یک دهانه افقی تشکیل می دهند. مواد بین یک صفحه ثابت و متحرک با فشار متقابل خرد می شوند تا جایی که محصول خرد شده به اندازه کافی کوچک شود تا از شکاف بین صفحات خرد کننده عبور کند. سنگ شکن های فکی کاربرد گسترده ای برای مواد شکننده پیدا می کنند. به عنوان مثال، آنها برای خرد کردن سنگ مس متخلخل استفاده می شوند.

سنگ شکن ژیراتوری

سنگ شکن ژیراتوری شامل یک مخروط جامد است که روی یک شافت چرخان قرار گرفته و درون یک بدنه توخالی قرار گرفته است که دارای دو طرف شیب دار مخروطی یا عمودی است. مواد وقتی خرد می شوند که سطوح خرد کننده به یکدیگر نزدیک می شوند و محصولات خرد شده از دهانه تخلیه می ریزند.

سنگ شکن چکشی

سنگ شکن چکشی یا به عنوان سنگ شکن اولیه یک مرحله ای یا به عنوان سنگ شکن ثانویه برای محصولات سنگ شکن اولیه استفاده می شود. آنها به طور گسترده ای برای خرد کردن ضایعات فلزات سخت برای فرایندهای مختلف بازیافت فلزات سخت استفاده می شوند.

چکش های چرخشی آویزدار هستند، بر روی محورهای افقی به طور متقارن در امتداد محیط یک روتور قرار می گیرند و خرد شدن با برخورد قطعات مواد با چکش های متحرک با سرعت بالا و در اثر تماس با صفحات قطع کننده صورت می گیرد. یک شبکه یا صفحه استوانه ای در زیر روتور قرار داده شده است. مواد به اندازه كافی كوچك از دهانه های مشبك یا صفحه عبور می كنند. با تغییر فاصله میله های رنده یا دهانه صفحه می توان اندازه محصول را تنظیم کرد.

ویژگی های انواع سنگ شکن

از ویژگی های سنگ شکن های چکش ظاهر فشار هوا در واحد تخلیه دستگاه سنگ شکن و فشار کم در منطقه اطراف شافت نزدیک به سطح داخلی دیواره های جانبی بدن است. بنابراین، سنگ شکن های چکش نیز به عنوان فن های فشار قوی با فشار کشش عمل می کنند. این ممکن است منجر به آلودگی محیط زیست و از بین رفتن محصول در بخشهای خوب پودر شود.

طرحی برای سنگ شکن چکشی کاهش فشار هوا در واحد تخلیه سنگ شکن را اساساً امکان پذیر می سازد. منطقه A در زیر صفحه از طریق دنده های توخالی و بازشوها در دیواره های جانبی بدن با منطقه B در اطراف شافت نزدیک به سطح داخلی دیواره های جانبی بدن ارتباط برقرار می شود. در نتیجه ، گردش مواد معلق در گاز بین مناطق A- و B برقرار شده و فشار زیاد هوا در واحد تخلیه سنگ شکن کاهش می یابد.

مکانیزم سنگ شکن

جهت خرید و مشاوره در مورد سنگ شکن ها می توانید با کارشناسان واحد فروش و متخصصان این حوزه در نوین سنگ شکن ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *