کدام هدایای تبلیغاتی بیشترین تأثیر را دارند؟

اگر می خواهید برای شرکت در یک رویداد خاص و یا نمایشگاه تجاری آماده شوید یا به سادگی به دنبال هدیه مناسب برای مشتری یا کارمند خود باشید، هدایای تبلیغاتی یکی از هوشمندانه ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای جذب مشتری در تجارت شما هستند.

از ماگ تبلیغاتی و فلش تبلیغاتی گرفته تا سررسید تبلیغاتی و تقویم تبلیغاتی، انواع بی شماری از محصولات تبلیغاتی وجود دارد که مشاغل می توانند از آنها برای تبلیغ مارک های خود استفاده کنند. کلید برقراری ارتباط معنادار با مشتریان، ارائه کالای مناسب به شخص مناسب و در زمان مناسب با انتخاب موثرترین محصول تبلیغاتی برای تجارت شما می باشد.

چه چیزی هدایای تبلیغاتی را موثر می کند؟

محصولات تبلیغاتی تنها روش بازاریابی است که به شما امکان می دهد هدیه ای سفارشی را مستقیما در دست دیگران قرار دهید. موثرترین محصولات تبلیغاتی آن هایی هستند که تجربه ای بین مصرف کننده و نام تجاری ایجاد کنند.

مفید واقع کنید:

محصولی که برای گیرنده مفید است تمایل به ماندگاری بیشتر و افزایش آگاهی از برند دارد. محصولاتی مانند ابزار نوشتن ، بند و ابزار از اقلام معروف هستند که گیرندگان اغلب از آنها استفاده خواهند کرد.

محصولاتی که برای مشتریان مفید هستند را انتخاب کنید. در این صورت آن ها تمایل بیشتری برای نگهداری آن ها، افزایش آگاهی از برند و وفاداری به برند دارند. محصولاتی مانند خودکار تبلیغاتی ، سررسید تبلیغاتی و… از اقلام معروف هستند که گیرندگان اغلب از آنها استفاده خواهند کرد.

آن را جذاب کنید:

جذابیت برای اطمینان از اینکه شخصی محصول را نگه دارد و از آن استفاده کند، مهم است.

اقلامی مانند پوشاک ، پیراهن ، کلاه و ساعت محصولاتی هستند که جذابیت بصری در آنها مهم است.

درستش کنید:

محصولات ارزان قیمت در نهایت به سطل آشغال می روند و بازتاب نامطلوبی روی برند دارند. اگر کوله پشتی یا کیف دستی ای که شما هدیه می دهید پس از یک بار استفاده از هم جدا می شود، این در مورد نحوه عملکرد نام تجاری شما چه می گوید.

شفاف سازی کنید:

محصول شما باید به وضوح نشان دهد که شما کی هستید و تجارت شما چه می کند.

اگر یک شرکت فناوری هستید، این وسیله موبایل، پاوربانک تبلیغاتی و… است.

آن را مطلوب کنید:

آنچه مخاطب شما نیاز دارد را بیابید و محصولی را که می خواهد استفاده کند به او بدهید.

مردم برای دریافت کرم ضد آفتاب یا عینک آفتابی مارک دار شما در یک جشنواره در صف انتظار می مانند.

آن را معنادار کنید:

محصولی که به گیرنده کمک می کند تا وقایع مهم را به خاطر بسپارد به احتمال زیاد مدت بیشتری نگه داشته می شود و به ایجاد ارتباط عاطفی بین برند و مصرف کننده کمک می کند.

هدایای معنی دار برای یادآوری رویدادهای خیریه یا هدایای اجرایی برای نقاط عطف شرکت.

تجارت خود را به درستی بازاریابی کنید و برند خود را با قدرت محصولات تبلیغاتی رشد دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *