تاثیر هدایای تبلیغاتی تابستانی بر رضایت مشتریان

تاثیر هدایای تبلیغاتی تابستانی بر رضایت مشتریان

همه منتظر فصل تابستان هستند تا بتوانند از تعطیلات و آرامش این فصل نهایت بهره را ببرند. علاوه بر آن فصل تابستان مملو از فعالیت‌هایی است که فرصت‌های زیادی برای کمپین‌های تبلیغاتی در اختیار برندهای کوچک و بزرگ قرار می‌دهد. هدایای پرفروش تبلیغاتی تابستانی یک سرمایه گذاری عالی بوده و باعث افزایش آگاهی از برند می‌شود. نتیجه استفاده از هدایای تبلیغاتی افزایش فروش و پیشرفت بیشتر شرکت شما خواهد بود.

چرا در فصل تابستان از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

تابستان همیشه فصل محبوبی برای مشاغل و برندهای مختلفی است که به دنبال فرصتی برای تبلیغات بیشتر هستند. از هدایای تبلیغاتی تابستانی می‌توان برای جذب مشتریان جدید استفاده کرد؛ علاوه بر آن برای بهبود روابط بین شرکت‌ها و مشتریان قدیمی هم انتخابی بی نظیر به شمار می‌روند زیرا می‌توانند به بهترین شکل ممکن پیام شما را به مشتریان و همکاران منتقل کنند.

هدایای تبلیغاتی تابستانی می‌توانند تعداد مشتریان فعلی را افزایش داده و در کسب وفاداری مشتریان قدیمی موثر باشند اما نباید ارزش معنوی آن‌ها را نادیده بگیرید. با کمک هدایای تبلیغاتی به همه نشان خواهید داد که به آن‌ها احترام گذاشته و قدردان همراهی آن‌ها هستید.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی تابستانی
مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی تابستانی

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی تابستانی عبارتند از:

نیازی به صرف بودجه زیادی برای خرید آن‌ها نخواهد بود.

روش‌های تبلیغاتی زیادی برای معرفی بیشتر برندها وجود دارد اما برای اکثر آن‌ها نیاز به بودجه بالا خواهد بود. به طور مثال اگر قصد داشته باشید تبلیغات خود را به تلویزیون یا رادیو بسپارید، برای دوره یک ماهه باید هزینه بالایی پرداخت کنید اما با انتخاب هدایای تبلیغاتی، با کمترین بودجه ممکن می‌توانید محصولات کاربردی را به مشتریان خود هدیه دهید. این موضوع برای کسب و کارهایی که به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند، اهمیت زیادی دارد.

تبلیغات به کمک محصولات رایگان محدود به زمان خاصی نمی‌شود.

تبلیغات در فضای مجازی یا تلویزیون به یک بازه زمانی خاص محدود می‌شوند اما در صورت با کیفیت بودن هدیه تبلیغاتی تا ماه‌ها یا سال‌ها وظیفه تبلیغاتی خود را انجام خواهد داد.

بازدهی بسیار بالایی دارند.

استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند بازدهی بالایی برای کمپین تبلیغاتی برند شما داشته باشد. تصور کنید از خودکار به عنوان محصول تبلیغاتی خود استفاده می‌کنید. مشتریان شما در طول روز بارها به خودکار نیاز دارند و هر بار که با خودکار مطلبی نوشته یا امضا کنند، نام برند شما بر روی آن را خواهند دید. این موضوع به مرور زمان باعث حک شدن نام برند در ذهن مشتریان می‌گردد. علاوه بر خود فرد، اطرافیان هم با دیدن برند روی خودکار ممکن است از خدمات شما استفاده کنند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی
تاثیر هدایای تبلیغاتی

به کسب رضایت مشتریان کمک می‌کند.

هدیه گرفتن حس خوبی در همه ما ایجاد می‌کند، به همین دلیل اگر یک محصول رایگان از برندی هدیه بگیریم، نام آن برند را به خاطر می‌سپاریم. این روش تبلیغاتی علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث حفظ وفاداری مشتریان قدیمی می‌شود. هر کسب و کاری برای رشد بیشتر باید به رضایت مشتریان قدیمی خود هم اهمیت دهد. برای کسب این رضایت می‌تواند به مناسبت خاص مانند شروع سال، یک هدیه تبلیغاتی ارسال کنید تا حس قدردانی خود را نشان دهید. برخی از شرکت‌ها از محصولات خود به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. یک برند لوازم آرایشی ممکن است در همایش یا نمایشگاهی، بخشی از کرم‌های جدید خود را به افراد هدیه دهند تا مشتریان بالقوه از کیفیت محصول مطمئن شده و برای خرید مراجعه کنند.

بهترین هدایای تبلیغاتی تابستانی کدامند؟

به طور کلی از هر محصولی می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. برای اثر بخشی بهتر کمپین تبلیغاتی، آن هدیه باید کاربرد زیادی در زندگی روزمره داشته و از متریالی مرغوب ساخته شده باشد تا در طولانی مدت وظیفه تبلیغاتی خود را انجام دهد. در فصل تابستان چندین هدیه تبلیغاتی وجود دارد که نسبت به سایر هدایا کاربرد بیشتری داشته و می‌توانند بازدهی کمپین تبلیغاتی را بهبود بخشند.

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای فصل گرما است که محدود به جنسیت یا قشر خاصی نبوده و همه از آن استقبال می‌کنند. نکته قابل توجه در مورد تیشرت تبلیغاتی، توجه به شکل ظاهری آن و جنس خنک است.

پیراهن تبلیغاتی
پیراهن تبلیغاتی

بطری آب تبلیغاتی

در فصل تابستان هدیه دادن یک بطری آب جذاب می‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد. در این فصل استفاده از بطری‌های آب بالا رفته و در صورت داشتن کیفیت بالا، ممکن است تا چندین سال مورد استفاده قرار گیرد.

خودکار تبلیغاتی

اگر نمی‌توانید بودجه زیادی صرف خرید هدایای تبلیغاتی کنید، خودکار تبلیغاتی می‌تواند بهترین گزینه برای باشد. خودکار تبلیغاتی در دو مدل پلاستیکی و فلزی تولید شده که هر دو مدل دارای رنگ بندی و طراحی متنوعی هستند. بسته به پیام برند یا رنگ بندی لوگو می‌توانید رنگی مناسب را انتخاب کرده و لوگوی شرکت را بر روی آن حک کنید.

اگر برای خرید هدایای تبلیغاتی تابستانی نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در ویرا گیفت پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *