کاربرد خنک کننده هیدروکن چیست؟

خنک کننده هیدروکن

برای اینکه سنگ‌های معدنی برای استفاده در صنایع مختلف آماده شوند باید طی مرحله فرآوری و با کمک سنگ شکن‌ها اندازه آن‌ها کاهش یابد. سنگ شکن‌ها دارای تنوع زیادی بوده و بسته به جنس سنگ و اندازه مورد نیاز خط تولید از سنگ شکن خاصی استفاده می‌کنند. یکی از پرکاربردترین انواع سنگ شکن، سنگ شکن هیدروکن است که به دلیل ظرفیت بالا و بدنه مستحکم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

قطعات سنگ شکن هیدورکن دارای سیستم کنترل اتوماتیک دهانه خروجی است که به کارفرما اجازه می‌دهد اندازه مورد نیاز سنگ را تنظیم کرده و پس از ورود سنگ‌ها، اندازه دلخواه را دریافت نماید. کار کردن با این سنگ شکن بسیار ساده بوده و هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن هم پایین است. با وجود بدنه مقاوم و قطعات با کیفیت در بازه‌های زمانی کوتاه نیاز به تعویض قطعات نخواهید داشت و این موضوع باعث می‌شود سود حاصل از خط تولید بیشتر از حالتی باشد که سنگ شکن دائما به تعویض یا تعمیر قطعه نیاز دارد.

معرفی خنک کننده هیدروکن و کاربرد آن

یکی از قطعات مهمی که باعث بالا رفتن طول عمر سنگ شکن هیدروکن می‌شود، خنک کننده این دستگاه است که در طول روز قطعات دیگر را خنک کرده و باعث بهبود عمکلرد آن‌ها می‌شود. زمانی که سنگ شکن مخروطی روشن شود، ساییدگی زیادی بین قطعات وجود دارد و این ساییدگی می‌تواند منجر به تولید گرمای بیش از حد شود. با افزایش سطح گرما در داخل دستگاه، قطعات قفل شده و عملکرد سنگ شکن هیدروکن دچار مشکل می‌شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل، یک خنک کننده در داخل آن تعبیه شده است که به طور مرتب قطعات را خنک کرده و مانع از بالا رفتن حرارت داخل سنگ شکن می‌گردد.

سنگ شکن هیدروکن

خنک کننده هیدروکن با درجه قدرت مختلفی تولید شده که بسته به نوع سنگ شکن باید یکی از این خنک کننده‌ها را به ساختار دستگاه اضافه کرد؛ همچنین لوله به کار رفته در خنک کننده می‌تواند بین 8، 10 و 12 لوله متغیر باشد. در کنار خنک کننده، هیدروکن‌ به سیستم روغن‌کاری خودکار هم مجهز است که این سیستم هم سبب بهتر شدن عملکرد آن می‌گردد. این سیستم به طور مرتب قطعات دستگاه را روغن‌کاری کرده که این کار باعث بالا رفتن عمر قطعات و بهتر شدن عملکرد سنگ شکن می‌شود.

انواع خنک کننده هیدورکن

برای انتخاب خنک کننده مناسب باید شرایط محیط قرار گیری دستگاه را در نظر بگیرید. به طور مثال اگر کارخانه شما در یک منطقه سردسیر قرار داشته که دمای محیط به طور کلی پایین است، باید از خنک کننده هیدروکن 360 استفاده کنید زیرا پاسخ گوی نیاز شما خواهد بود. از سمت دیگر اگر در منطقه‌ای گرم زندگی می‌کنید، کولر هیدروکن 560 انتخاب بهتری برای شما خواهد بود زیرا این سنگ شکن برای کنترل حرارت قطعات به شدت بیشتری نیاز دارد. مدل 660 برای مناطق خیلی گرم تولید شده و برای مناطق معتدل کولر هیدروکن 460 بهترین گزینه است.

  • مناطق سردسیر: کولر هیدروکن 360 با لوله مسی 8، کولر هیدروکن 360 با لوله مسی 10
  • مناطق معتدل: کولر هیدروکن 460 با لوله مسی 8، کولر هیدروکن 360 با لوله مسی 10، کولر هیدروکن 460 با لوله مسی 12
  • مناطق گرمسیر: کولر هیدروکن 560 با لوله مسی 10، کولر هیدروکن 560 با لوله مسی 12
  • مناطق بسیار گرم: کولر هیدروکن 660 با لوله مسی 12

اگر برای انتخاب خنک کننده هیدروکن و قطعات دیگر هیدروکن مانند کانکیو و منتل نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان دلتاکراشر تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. پس از شنیدن نیاز خط تولید شما، بهترین پیشنهاد را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با صرف هزینه مناسب، بهترین مورد را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *